Grąžinimo terminas, sąlygos

Prekes įsigijus Bagva internetinėje parduotuvėje, galima grąžinti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių įsigyjimo dienos. Prėjus šiam terminui prekių grąžinti nebegalima. Nusprendus prekę grąžinti pirmiausiai kreipkitės info@bagva.lt, el. paštu ar telefonu atsiųsime detalesnę informaciją, kaip tai padaryti.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės ir kt.;
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
  • Grąžinant prekes būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.

Negrąžinamos prekės:

  • Dovanų kuponai

Grąžinimo tvarka įsigijus prekę su defektu

Internetu įsigytų nekokybiškų prekių grąžinimas vykdomas per  LP EXPRESS arba DPD paštomatus, kurjerius.

Kaip grąžinti prekes?

  • Užpildykite prekių grąžinimų formą. Ją rasite: Čia.
  • Anketoje pateiktu telefono numeriu ar el. pašto adresu išsiųsime grąžinimo etiketę, siuntos numerį ir detalesnę informaciją kaip grąžinti prekę.
  • Tada reikės prekę/prekes įdėti tą pačią pakuotę, priklijuokite grąžinimo lipduką ar lapą prie dėžės ir grąžinkite paštomatu arba kitu nurodytu būdu.
  • Pirmiausiai prekė bus pakeičiama nauja kokybiška preke ,o nesant galimybei grąžinama sumokėta pinigų suma.

Prekių keitimas, nekokybiškos prekės

Keičiame tik tas prekes kurios buvo nekokybiškos.

Nekokybiškos prekės grąžinamos nemokamai. Tokiu atveju grąžinamos ir prekių siuntimo išlaidos. Prieš atliekant pinigų grąžinimą, mes atidžiai patikrinsime grąžintą prekę ir pateiksime savo išvadas el. paštu, per 10 darbo dienų nuo nekokybiškų prekių gavimo. Priėmus sprendimą priimti grąžinamas prekes, prie prekių kainos bus pridedamos Pirkėjo patirtos siuntimo išlaidos. Pinigų grąžinimas arba analogiškos kokybiškos prekės išsiuntimas bus vykdomas kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau nei per 10 darbo dienų nuo išvados pateikimo datos.

Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, ar atsiėmęs siuntas iš savitarnos terminalų pastebi prekių neatitikimą, netinkamą kiekį, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogiškas kokybiškas prekes ir išsiųsti pirkėjui, padengiant siuntimo išlaidas. Jeigu Pardavėjas negali pasiūlyti analogiškų kokybiškų prekių, tuomet Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekes per 10 darbo dienų ir padengti siuntimo bei grąžinimo išlaidas.

Jei prekę gavote pažeistoje pakuotėje

 

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente. 

Jei prekę gavote paštomate, fiksuokite pažeidimus nuotraukomis, kad po to būtų galima pareikšti pretenzijas siuntimo paslaugas teikenčiai įmonei.

Dovanų kuponai

Grąžinant prekes, už kurias buvo atsiskaityta dovanų kuponu, klientui yra išduodamas naujas dovanų kuponas, kuris galioja 30 dienų. Jei buvo atsiskaityta dovanų kuponu ir primokėta grynaisiais arba banko kortele, klientui bus išduotas tokios vertės dovanų kuponas, kokiu buvo atsiskaityta, o likusi dalis bus pervesta į banko sąskaitą.

Pinigų grąžinimas

Už Pirkėjo grąžintas prekes pinigai grąžinami bankiniu pavedimu į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami (iškyrus nekokybiškus gaminius).

Reikia pagalbos?

Jei turite klausimu grąžinimo klausimais, kreipkitės čia.